نوزدهمین سالروز تاسیس شرکت
نوزدهمین سالروز تاسیس شرکت

بسمه تعالی

بیست و نهم شهریور سالروز تأسیس شرکت داده های زمینی پارس را خدمت این خانواده بزرگ تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بی تردید «شرکت داده های زمینی پارس» با همت همکاران گرانقدر شاهد دستاوردهای بزرگی بوده است . ما ایمان داریم که این مسیر با لطف پروردگار و همت جمعی همکاران ارزشمند پیشین و فعلی پیموده شده و شرکت با در اختیار داشتن سرمایه های عظیم تخصصی و تجربی، می‌تواند برای تداوم و اعتلای نام و نشان خود در عرصه‌های ملی و بین‌المللی حضوری فعال داشته باشد.

اینجانب برخود لازم می‌دانم در آستانه نوزدهمین سالروز تأسیس شرکت، ضمن تشکر از قریب به دو دهه تلاش مدیران و کارکنان شرکت، قدردانی خود را از خدمت بی‌وقفه و صادقانه همه همکاران محترم ابراز داشته و برای شما عزیزان و خانواده‌های محترمتان از درگاه خداوند متعال سعادت، کامیابی و سلامتی آرزو نمایم. امیدوارم با تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق بتوانیم ضمن تحقق چشم اندازهای شرکت به ویژه با گسترش خدمات فناورانه و هوشمند، در تحقق اهداف عالی صنعت نفت گام موثری برداریم.

قطعا دستیابی به این اهداف مستلزم فراهم نمودن ساز و کارهای لازم از قبیل افزایش توانمندی‌ها و قابلیت‌ها مطابق با استانداردهای جهانی و استفاده بهینه از فناوریهای پیشرفته و همچنین مهمتر از همه انجام‌وظیفه متعهدانه است.

محمد جواد نورانی

مدیر عامل

 شهریور 1402


بیشتر بخوانید

هجدهمین سالرزو تاسیس شرکت
هجدهمین سالروز تاسیس شرکت

همکاران ارجمند و گرانمایه

بیست و نهم شهریور هر سال تداعی کننده   اراده جمعی از بزرگان و دلسوزان کشور برای تأسیس شرکت داده های زمینی پارس

 است که با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های خود در راستای توسعه و رونق اقتصادی کشور  وصنعت حفاری چاه های نفت و گاز گام برداشتند.

آن نهال کوچک اکنون درختی 18 ساله است و بالنده و پربار در مسیر رشد خود،  افق های روشن پیشرفت را در می نوردد.  با افتخار اعلام می کنم

خشت خشت این بنای مستحکم ،   با تلاش شبانه روزی تلاشگرانی بنیان شده است که طی این سال ها  با عشق و غیرت مثال زدنی ، عضوی از این خانواده بزرگ بوده اند .

با گرامیداشت سالروز تأسیس شرکت داد ه های زمینی پارس و عرض تبریک و تهنیت این روز ،  امیدوارم

با الطاف الهی و همت و توان شما عزیزان ، شاهد رشد ، توسعه و موفقیت روزافزون این مجموعه عظیم الشأن باشیم.

محمدجواد نورانی

مدیرعامل


بیشتر بخوانید

ایمنی و بهداشت کار
ایمنی و بهداشت کار

اول ایمنی بعد کار

حفظ و نگهداشت نیروی انسانی در شرکت داده های زمینی پارس از اهمیت ویژه ای برخوردار است یکی از موثرترین جلوه های اهمیت به نیروی انسانی، آموزش ایمنی و بهداشت کار و تاکید به رعایت قوانین و مقررات ایمنی به منظور مقابله و کاهش خطرات ناشی از حوادث می باشد.

به منظور حفظ سلامتی نیروی انسانی، ارتقاء سطح آگاهی در زمینه شناسایی عوامل زیان آور، خطرات و ریسک های محیط کار، پیشگیری از بروز حوادث و افزایش بهره وری از طریق ایمن سازی محیط کار، دوره "ایمنی و بهداشت کار" و شناسایی ریسک در محیط های صنعتی در سایت شرکت در تاریخ 01/10/98 لغایت 03/10/98 در اهواز برگزار می گردد و کلیه نیروها در تمامی ردهها موظف به گذاراندن این دوره می باشند تا اصول و مفاهیم مربوط به این دوره ها مجدداً یادآوری گردد. هم چنین جزوههای مربوطه در سایت شرکت در دسترس همگان قرار می گیرد.


بیشتر بخوانید

GEO-data معرفی نرم افزار جدید شرکت

در تاریخ یکشنبه مورخ 96/09/26 آقای Nadolny مدیر عامل شرکت GEO-data شرکت پشتیبان علمی – فنی شرکت داده های زمینی پارس آخرین ویرایش و تغییرات در نرم افزار GEO-data را برای شرکت ملی حفاری توضیح دادند.

این نرم افزار که تغییرات مهمی نسبت به مدل های گذشته در آن ایجاد گردیده است، مورد توجه کارشناسان شرکت ملی حفاری قرارگرفت. 


بیشتر بخوانید

TOTAL ممیزی شرکت داده های زمینی پارس توسط شرکت

در تاریخ یکشنبه مورخ 96/09/26 شرکت TOTAL مجری طرح 11 فاز پارس جنوبی، شرکت داده های زمینی پارس را به منظور بررسی کیفیت و صلاحیت خدمات نمودارگیری از گل حفاری، مورد ارزیابی قرار داد.

در این Audit فرایندهای مختلف خدمات نمودارگیری مورد بررسی آقای Minieur کارشناس ارشد شرکت TOTAL قرار گرفت. 


بیشتر بخوانید

Mud Logging برگزاری دوره

در راستای هماهنگی های به عمل آمده کارشناس شرکت داده های زمینی پارس  (اقای صابر شیروانی ) یک دوره سه روزه تحت عنوان آشنایی با فرآیند نمودارگیری از گل حفاری برای کارکنان و متخصصین شرکت POGC در محمود آباد برگزار نمود.


بیشتر بخوانید